hawaii - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ellen Goesten - WaarBenJij.nu hawaii - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ellen Goesten - WaarBenJij.nu

hawaii

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen

08 Februari 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hee mensen eindelijk in hawaii na een aantal dagen op zee.

echt wel mooi hier, alleen een flinke storm hier gehad dus het weer is niet zo heel erg warm maar da maakt nie uit..
Gisteren op het grote eiland van hawaii geweest in de plaats hilo..
auto gehuurd met ons vijven en toen naar een vulkaan toe gegaan
echt geweldig langs een krater gereden , veel stoom en lava gezien, hoop foto s gemaakt probeer ze snel hier op te krijgen maar tot nu toe nog steeds niet gelukt..
morgen in honolulu , oahu
hele dag vrij !!!!!
ga morgen vroeg naar pearl harbor, diamond head( schijnt mooi te zijn) en natuurlijk naar waikiki beach...

heb geprobeerd op de kaart om hawaii er op te zetten maar herkent t niet helaas

dus tot latersssss maar weer en laat je wel weer weten hoe het was
groetjes dikke kus ellen

• 09 Februari 2008 - 09:59

(tante Stien):

ha lieverd, het is gewoon fantastich alles wat je schrijft, ik hoop binnenkort ook de foto`s te mogen bekijken, lijkt mij echt gaaf, het is en blijft een groot avontuur, lijkt net een boek wat je leest, maar dan een met HEEL VEEL AVONTUUR, ik ben best wel een beetje jaloers,haha (grapje) maar ja ik maak jou reis en ervaringen zo toch mee, en als ze nog een oud mens zoeken, om te kuisen of te kletsen dan heb je aan mij ook wat haha, ellen heel veel lol in honolulu, geniet van je vrije uurtjes, en van de rest, tot horens xxxxxxxxxx
    tante.

• 10 Februari 2008 - 08:42

Mirel:

he meissie, heb je ook al in rietenrokje rondgelopen met bloemenkrans??? Leuk joh! Liefs mirel