superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr - Reisverslag uit Tokio, Japan van Ellen Goesten - WaarBenJij.nu superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr - Reisverslag uit Tokio, Japan van Ellen Goesten - WaarBenJij.nu

superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen

26 Februari 2008 | Japan, Tokio

heeeeeeeeeeeeeeeeee
eindelijk in Japan aangekomen
dit is echt geweldig man!!!
zou nie weten waar ik moet beginnen,,
de winkels hier zijn echt geweldig
een lange straat met alleen maar grote warenhuizen en superstores waar je echt de gekste dingen kunt krijgen..
Heb een fles slangenwijn gekocht!!
om van te gruwelen als je die slang in die fles ziet liggen met zijn bek open!!

hele aardige mensen weet bij god nie wat ze zeggen maar ja da was andersom ook was erg grappig,
zijn met me collegatje wezen eten hebben hele goei sushi op en japanse rijstwijn sake errug sterk mar da kennen we wel hebbe!
verder hebbe we wa prulletjes gekocht hier, zijn naar een japanse kasteeltuin geweest,in een monorail gezeten das een metro boven de stad in plaats van onder de grond
hebben hier ook nog eens een van de zwaarste regenbuien meegemaakt dus zeiknat en ijskoud maar da kon de pret nie drukken heb een geweldige dag gehad,,
nu op weg naar TAIWAN...

• 26 Februari 2008 - 16:39

Simone:

super zeg,JAPAN!!
    je vlaggetjes zijn al bijna nie meer te tellen..
    de taal zal wel ff n probleem zijn,maar na n flesje slangenwijn komt da wel goed!
    hier in driel gaat alles verders rustig zijn gangetje,veel plezier in taiwan!!!
    groetjes simone xxxxxxxxx

• 27 Februari 2008 - 17:20

Het Thuis Front :

he meid we doen het even zo de email doet het nog niet morgen waarschijnlijk .
    ik heb vandaag je pakketje op de post gedaan ik hoop dat het aan komt,alles zit erin wat je op de mail vroeg dus nu maar afwachten he groejes tot mails ma xxx