wauw - Reisverslag uit Weno Town, Micronesië van Ellen Goesten - WaarBenJij.nu wauw - Reisverslag uit Weno Town, Micronesië van Ellen Goesten - WaarBenJij.nu

wauw

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen

20 Februari 2008 | Micronesië, Weno Town

ben vandaag in een verborgen stad geweest op een wel erruggg tropisch eiland compeet met de tropische regenbuien...
het heet Nan Madol en is zoals ze zeggen het Venetie van da Pacific...
het zijn ruines van een oude stad in de jungle... was erg leuk moesten over een pad lopen door het water en over zwakke bruggetjes klouteren om er te komen maar het was de moeite waard hoor..

we zijn nu op weg naar Guam waar het waarschijnlijk iets meer toeristischer is als op pohnpei waar verder weinig te beleven was
laat jullie weer zo snel mogelijk iets hoten

doeiiiiii

  • 20 Februari 2008 - 16:20

    (tante Stien):

    ha lieverd ik denk dat je bedoelde dat je echt NAT geregend bent maar dat heb je met tropische regen lijkt me wel spannend, houd een paraplu echt niet denk ik daar heb je wel een vissers pak voor nodig, of een duik pak haha, maar een onderzeèr hoeven we nog niet te sturen hoop ik,haha en het weer is altijd nog beter dan, en het uitzicht ook neem ik aan alles is daar zeker niet zo plat als hier, zelfs het water is hier plat,haha, meid het is en blijft spannend elke keer weer om jou verhalen te lezen, VOORAL DOORGAAN nog ff en dan kun je een boek gaan schrijven lijkt me ook heel spannend om te lezen, maar blijf vooral alles mailen dan genieten wij ook mee, ik wens je weer een goede vaart, veel verkoop en vooral veel plezier, hele vele garoeten vanuit dit piepkleine domme gatje , tante xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Micronesië, Weno Town

Ellen

werkend op een cruiseschip.. lekker luxe in de spa dussss tijd om veel dingen te bekijken in de tussentijd...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 85383

Voorgaande reizen:

16 September 2007 - 10 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: