pinguins - Reisverslag uit McMurdo Station, Antarctica van Ellen Goesten - WaarBenJij.nu pinguins - Reisverslag uit McMurdo Station, Antarctica van Ellen Goesten - WaarBenJij.nu

pinguins

Door: ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

26 December 2008 | Antarctica, McMurdo Station

ja hoor hier zijn we dan

OP DE ZUIDPOOL

TUSSEN DE PINGUINS....

het is hier echt schitterend. We gaan dagelijks naar een of twee plaatsen met het schip, en dan ga je met een zodiac (rubberboot) aan land .
Vandaag hebben we een groep orca 's gezien naast het schip, een heel hoop pinguins en een paar soorten zeehonden.

  • 26 December 2008 - 21:13

    Peter Verhage:

    Ik vind het geweldig met wat jij mee maakt. Kom maar op met de foto's.

    Nog gefeliciteerd met je promotie.

  • 27 December 2008 - 17:34

    Fam Schreuder:

    he ellen!
    wat super!!!
    geniet ervan..
    liefs
    kayleigh en de rest

  • 29 December 2008 - 07:52

    Jack:

    Hallo Ellen, geweldig waar je mee bezig bent, ga zo door.

  • 29 December 2008 - 09:40

    Ella:

    he elleke,..
    vermaak je je een beetje daar tussen de pinguins??
    die kon ik hier eigenlijk ook wel een paar gebruiken, dus als je er effe een paar mee wil brengen ha ha....
    ik hoop dat je je een beetje vermaakt.
    ik wens je vast een hele goede jaarwisseling waar ter wereld je dan ook zit.. misschien ben je wel vroeger of wat later aan het nieuwe jaar toe als wij!!
    nou meis geniet van alles wat je rond om je heen tegenkomt en ziet en pak er van de week een lekker borreltje op!! ha ha.... Succes
    -X- Ella

  • 29 December 2008 - 14:59

    Leonie:

    Wow, tussen de pinguins, haha.. Lekker koud!! Wel super tof om mee te maken!

    Veel plezier nog...

    Liefs Leonie

  • 31 December 2008 - 15:50

    (tante) STIEN:

    He he daar zijn we dan eindelijk een berichtje op de site van mij,allereerst Gefeliciteerd met je promotie dat is niet mis tof gedaan, we zijn nu in rossum bij ome gijs en tante thea morgen gaan we weer terug naar zeeland, ik wilde je nog heel erg bedanken voor het cadeau dat je mij gegeven hebt voor mijn verjaardag, kei lief en hartstikke lekker nogmaals heel veel dank, ma,pa en mark hebben het ook heel leuk gehad bij ons, en de zee ja dat blijft een trekpleister,heb je nog gehoord dat ma tegen ome jan zei ik wil nog wel effe naar de zee ook om te kijken, ook al is het nu donker, is geen probleem kom dan gaan we , maar ma wist niet dat het al kwart over een was dus met ome jan naar de zee gelopen, komen ze terug ,zegt ze het was wel stil er waren maar een paar boten nu ,tja zegt mark ma witte gij nie da t al half twee is, iedereen ligt op bed, goh zegt ze ik dacht dat het half twaalf was, nee dus ma ge het abuis. foutje kan gebeuren haha ellen ik zie dat je het goed naar je zin hebt wel koud maar dat is het hier ook, en manager ga er voor doen wat je leuk vind en vooral gezond blijven ellen meid ik wil je vanuit hier een fijne jaarwisseling toewensen en alle goeds wensen voor 2009 dat het volgend jaar een succesvol jaar mag zijn, en manager!! ga er voor heel veel liefs en dikke xxxxxx tante en natuurlijk ome jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Antarctica, McMurdo Station

Ellen

werkend op een cruiseschip.. lekker luxe in de spa dussss tijd om veel dingen te bekijken in de tussentijd...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 427
Totaal aantal bezoekers 85381

Voorgaande reizen:

16 September 2007 - 10 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: