wat een weer - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Ellen Goesten - WaarBenJij.nu wat een weer - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Ellen Goesten - WaarBenJij.nu

wat een weer

Door: ellen

Blijf op de hoogte en volg Ellen

12 Januari 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo allemaal!
Hoop dat jullie allemaal de jaarswisseling hebben overleefd!!

Hier was het weer de laatste paar dagen echt zwaar......

we hebben een paar keer van koers moeten wijzigen met als gevolg dat we meer op zee zaten in plaats van land te zien.
Er woedde hier een hevige storm die we geprobeerd hebben te ontwijken, niet zo erg goed gelukt trouwens..

Hebben twee dagen alleen maar mensen met zeeziekte gehad en ikzelf heb er ook flink onder geleden maar ja hoort erbij he.

Het is hier niet zo koud als dat het in Nederland is het is hier rond het vriespunt dus valt erg mee..

tot later

• 12 Januari 2009 - 08:56

Jack:

De jaarwisseling was prima verlopen. Het nieuwe jaar, is inderdaad nieuw voor me, het gaat je goed

• 12 Januari 2009 - 21:25

Simone:

HEY ELLE!!!

Ja de jaarwisseling hebben we goed doorstaan,maar we laten in maart de kurk nog maar een keertje knallen!

Mooie foto's ziet er echt schitterend uit,zie trouwens dat je seabert ook tegengekomen bent!!

Hey vrouwke zie de woeste golven maar te doorstaan, have fun!!! xx simone

• 13 Januari 2009 - 07:28

Mirella:

He meis, zo te zien heb je het goed naar je zin. Altijd lachend snoetje op de foto's. Groetjes Mirella

• 27 Januari 2009 - 12:54

Leonard En Marleen:

Ha Elle,

Ziet er echt supermooi uit daar!
    Misschien moeten wij ons volgende avontuur ook maar die kant op plannen haha.

groetjes,

Leonard en Marleen

• 07 April 2009 - 18:58

Carola:

He Ellen,

Hoe is het? In welk land ben je nu? Je was al weer eerder vertrokken dan verwacht. Hoe lang blijf je nu weg? Veel plezier!
    Head & Shoulders heeft trouwens goed geholpen.

Groetjes van de family

X Carola