alweer onderweg - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ellen Goesten - WaarBenJij.nu alweer onderweg - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Ellen Goesten - WaarBenJij.nu

alweer onderweg

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen

11 Februari 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hee mensen hawaii was superrrrrrrrrrrrr
ben inderdaad naar pearl harbor geweest
het monument van de uss arizona gezien en in de uss bowfin een onderzeeer geweest was erg interessant...
daarna met een taxi naar het beroemde waikiki beach geweest, wat een geweldig strand!!
veel mensen gekeken daar en lekker geshopt hahaa..
daarna moest ik weer terug naar het schip voor een oefening..
later zijn we met zijn allen wezen chinezen was errug gezelli

daarna vertrokken naar een ander eiland en vandaag zijn we in maui geweest erg tropisch erg mooi maar had niet veel tijd want het was formal dinner vandaag dus erg druk in de salon..
nu op weg naar de marshall eilanden weer vijf dagen varen voor we weer land zien
een voordeel we slaan nu een dag over we gaan dus van 12 februari naar 14 februari..
en de spa mag natuurlijk weer een feest organiseren en dat wordt dus op valentijnsdag dat wordt weer lachen geblazen we hebben al een hoop versieringen in huis gehaald dus wordt erg leuk...

laat jullie wel weer weten hoe het was dikke kus ellen

• 14 Februari 2008 - 18:24

Ria En Harry:

Hey Elle, ik vraag me af wanneer jij er genoeg van krijgt, maar ik zou niet meer te stoppen zijn met zon baan. Meissie een happy valentine