op weg naar japan - Reisverslag uit Saipan, Saipan van Ellen Goesten - WaarBenJij.nu op weg naar japan - Reisverslag uit Saipan, Saipan van Ellen Goesten - WaarBenJij.nu

op weg naar japan

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen

21 Februari 2008 | Saipan, Saipan

nog een dag hier in de noordelijke mariana eilanden en dan gaan we op weg naar japan!!!
eerst drie dagen op zee voor dat we daar aankomen maar ik zie er echt naar uit,, ben de hele dag vrij in okinawa en heb een japanse collega die ook de hele dag vrij is dus hoop dat het erg leuk gaat worden..

het weer is ietsje beter nog wel af en toe regen maar waarschijnlijk komt dat omdat we drie tropische stormen achter ons hebben gelaten dus hebben een beetje de naweeen ervan
nou tot gauw en blijf schrijven he mensen!!!

groetjes el

• 25 Februari 2008 - 15:43

(tante Stien):

hey girl dat is niet niks lekker naar japan en weet je al wat je daar besteld, in het japans, wel fijn dat je collega mee gaat dan kost het wat maar dan heb je ook wat,haha en die drie dagen zee kom je ook wel te boven, saipan nou saai lijkt t me zeker niet en die pan vind je daar ook wel,haha , en je ziet wel ikke blijf wel schrijven maar dat moeten er wel meer gaan doen vind ik, jij doet je best, om alles door te mailen, dus vind ik dat we niet achter kunnen blijven met antwoorden, al is het maar om te laten weten dat je op de voet gevolgd word, en elke keer weer een berichtje terug gestuurd krijgt, he lieverd ik zou zeggen vooral doorgaan en hou ons op de hoogte, liefs en tot horens
    en geniet in japan, xxxxx tante

• 26 Februari 2008 - 17:07

Het Thuisfront :

he he eindelijk weer contact morgen word de rest geinstalleert, kunnen we weer mailen wor.alles lag eraf maar komt goed .ga morgen je pakketje versturen dus dan is het zeker op tijd in singapore he groetjes tot mails xxx ma