nat - Reisverslag uit Majuro, Marshall eilanden van Ellen Goesten - WaarBenJij.nu nat - Reisverslag uit Majuro, Marshall eilanden van Ellen Goesten - WaarBenJij.nu

nat

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen

16 Februari 2008 | Marshall eilanden, Majuro

hee mensen eindelijk na alweer vijf dagen op zee aangekomen bij land
wat denk je we zijn nog nie van het schip af begint het me toch te gieten!!!
en het mooiste is het had er al drie maanden niet meer geregend hahaha.....
maar ja lekker gegeten ergens en toen weer terug aan het werk.....
morgen weer de hele dag op zee
en dan zijn we in micronesie, pohnpei

tot laters....

  • 16 Februari 2008 - 11:25

    Leonie Reinders:

    hee ellen wat goed te horen dat je het zo naar je zin hebt. jij gaat ook echt overal naar toe ofniet? echt superr gaaf joh! ik ben ondertussen alweer naar huis gegaan ik vond er niks aan.. ik zat op de carnival Valor 1 van de grootste carnival schepen maar die had maar 2 verschillende cruises dus ik ging telkens het zelfde rondje... maar het is niks voor mij de mensen waren allemaal erg achterbaks en geen Nederlander te vinden daaro:S dus was wel erg jammer. ik heb ook een zeer lange tijd in Londen gezeten bijna 7 weken en dan 3 maand op het schip ook best lang zat vond ik. ik was kapot zou jij ook zker wel zijn. Ik heb wel erg veel geleerd en gezien en ben daarom toch wel erg blij dak het heb geprobeerd. maar ik wil jou nog ff veel plezier en succes wensen de komende tijd!!!!
    kusjesss.

  • 18 Februari 2008 - 10:50

    Ella:

    he elleke,
    nou het vergaat je prima zie ik wel!!
    gelukkig!!!
    ik hoorde dat je in ieder geval een vakantie geboekt hebt zo gauw je thuiskomt ha ha...
    je hebt groot gelijk, als je maar op tijd weer thuis bent voor de kermis!!! errug belangrijk!!!
    nou meisje veel plezier nog
    -x-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marshall eilanden, Majuro

Ellen

werkend op een cruiseschip.. lekker luxe in de spa dussss tijd om veel dingen te bekijken in de tussentijd...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 986
Totaal aantal bezoekers 85369

Voorgaande reizen:

16 September 2007 - 10 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: